ՁՄԵՌԱՅԻՆ ՃԱՄԲԱՐ 2017-2018

2018

Հունվարի 9

09.00-09.30 Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

09.30-11.00 Աշխատանք նախագծային խմբերով

11.00-12.30 Ընտրությամբ գործունեություն

12.30-13.00 Ընդմիջում

13.00-14.00 Մարզական ժամ

Հունվարի 8

09.00-09.30 Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

09.30-ից աշխատանք նախագծային խմբերով

12.30 Ընդմիջում

13.00-14.00 Կինոդիտում

2017

Это слайд-шоу требует JavaScript.

Անհատական Պլան

Հունվարի 24

9:00-9:30- ընդհանուր պարապունք

9:30-10:30- Մարզական ստուգատես դահուկ և սահնակ

10:30-11:30- գնալու ենք կենդանիների խանութ,կեր գնելու:

11:30-12:30- պատրաստվում ենք ստուգատեսին և Դիջիթեքին:

12:30-13:00- ընդմիջում

13:00-14:30- Գիտագործական հավաքի քննարկում և թողարկում բլոգներում

Ամփոփում

Այսօր օրը սկսեցինք ինչպես միշտ ընդհանուր պարապունքով: Անմիջապես հետո գնացինք դասարան լրացնելու անհատական պլանները: Անհատական պլանից հետո հաջորդեց սահնակի և դահուկի մրցումային-ստուգատեսները, որին մասնակցեց նաև մեր ջոկատը: Մրցումային-ստուգատեսից հետո, եկանք դասարան խաղալու ինտելեկտուալ խաղ ,,Պատմության  Լոտո,,: Խաղից հետո  փորձ կատարեցինք , որի անվանումն էր փղիկի պաստա : վերադարձանք դասարան բլոգներում հրապարակելու այսօրվա մեր օրվա մասին :

Հունվարի 20

9:00-9:30-ընդհանուր պարապմունք

9:30-10:00-անհատական պլանների լրացում

10:00-13:00-«Կարեն Դեմրճյանի անվան Մարզահամերգային համալիր»գնալու ենք սահելու,սննդի կազմակերպում

13:00-14:15-Օրվա նյութերի ամփոփում

14:15-15:30-մեդիա ուրբաթ

Ամփոփում

%d5%a7%d5%a7%d5%a9%d5%a9%d6%83%d5%b1

Առավոտյան պարապունքից հետո մենք գրեցինք մեր անհատական պլաները։Անհատական պլանից հետո գնացինք «Կարեն Դեմրճյանի անվան Մարզահամերգային համալիր»սահելու համար ։ Այնտեղ նաև սովորեցնում էինք մեր ընկերուհիներին , որոնք չէին կարողանում սահել :Սահադաշտից եկանք և գրեցինք օրվա անփոփումը,հետո, իհարկե մասնակցեցինք  մեր սիրելի և հետաքրքիր մեդիա ուրբաթին :

Հունվարի 16

9:00-9:30-Առավոտյան  պարապմունք

12.00`  Հարավային դպրոց-պարտեզ.-Հիմնական դպրոց

12.30-13.00` ընդմիջում

13։30-14։30

  • Նախագծային գործունեություն․
Ամփոփում
untitled.png
Այսօր ճամբարի վեցերորդ օրն է:Մենք այսօր  գնացել էինք Հարավային դպրոց, նախագծային կլոր սեղանին մասնակցելու համար: Կլոր սեղանը վարում էին ՝ ընկեր Շամիրամը, ընկեր Գոհարը, ընկեր Լուսինեն և ընկեր Աննան: Ամեն մի ուսուցիչ  ուներ իր հետաքրքիր նախագիծը:

Հունվարի 12

09.00-09.30` Առավոտյան  պարապմունք

09.30-11.00`-Նախագծային աշխատանք

11:00-12.30-Մարզական ժամ

12.30-13.00` ընդմիջում. սննդի կազմակերպումը 

13.30-14.30` Նախագծային գործունեություն, օրվա ամփոփում

Ամփոփում

Իսկ այսօր մեզ մոտ չորրորդ օրն է  .Այսօր մեր ջոկատի Լիլիթը ,Արմանը և ես մասնակցել ենք Մաթեմատիկայի օլիմպյադային :Օլիմպյադան ավարտելուց հետո վերադարձանք ճամբարային  աշխատնաքներին  :ժամը 11:00 մեզ մոտ մարմնամարզական ժամ էր մեր ջոկատի մի մասը  գնացել էր սահնակներով մրցույթին իսկ ես և իմ ընկերները գնացինք հրաձգության , այնտեղ մենք կրակեցին կարելի է ասել , որ բոլորս էլ լավ էինք կրակում շատ դիպուկ:Վերջացրեցինք մեր մարմնամարզական ժամը դրանից հետո մենք ընդմիջում արեցինք և ամփոփեցինք մեր օրը : 

Հունվարի 11

09.00-09.30`Առավոտյան  պարապմունք

9:30-10:30-Դպրոց Պարտեզի Ագարակում` ձիավարություն:

12.30-13.00` ընդմիջում. սննդի կազմակերպումը .

13.00-13.30`  համերգ-ներկայացման նախագծեր: Նելլի Փիլոյան, Ժաննա Հակոբյան և սովորողներ:

13.30-14.30` Նախագծային գործունեություն, ամփոփում,սովորողների  նյութերի հրապարակում միջին դպրոցի ենթակայքում:

Հունվարի 10

09.00-09.30` Առավոտյան  պարապմունք

09.30-11.00`-Նախագծային աշխատանք, Շարունակաում ենք պատրաստել ծաղկամաններ:Ամանորից մնացած անպետք իրերը   օգտագործելու ենք արդյունավետ,այսինքն պատրաստելու ենք ծաղկամններ, և զարգացնելու  ենք միջին դպրոցի կանաչ անկյունները;

11:00-12.30-Մարզական ժամ-հրաձգության մարզումներ

12.30-13.00-ընդմիջում. 

13.30-14.30` Նախագծային գործունեություն՝անհատական պլանների ստեղծում, օրվա ամփոփում, ճամբարականների նյութերի հրապարակում միջին դպրոցի ենթակայքում:

Հունվարի 9

9:00-9:30-Առավոտյան  պարապմունք

9:30-12:35-Նախագծային աշխատանք,Ամանորից մնացած անպետք իրերը   օգտագործելու ենք արդյունավետ,այսինքն պատրաստելու ենք ծաղկամններ և զարգացնելու  ենք միջին դպրոցի կանաչ անկյունները

12:35-13:00-ընդմիջում,սովորողները ընդմիջումը իրականացնելու են ինքնասպասարկմամբ,գործածելով որոշ տեխնոլոգիական հմտություններ՝ ձևավորում և այլն

13:00-14:00-Ինտելեկտուալ խաղեր,սովորողները բաժանվելու են խմբերի ,յուրաքանչյուր խմբում պետք է լինեն չորս հոգի,հնչելու է տաս հարց,սովորողները քննարկելու են, և իրենց բլոգներում նշելու են իրենց խմբի պատասխանները, և վերջում յուրաքանչյուր խմբի ավագը ներկայացնելու է պատասխանները ըստ միավորների ,որոշվելու է լավագույն թիմը: